Vyberte stránku

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY – WELLNESS CONCEPT

CO MÁTE S PODMÍNKAMI DĚLAT?

Rozumíme tomu, že obchodní podmínky se nečtou stejně hladce jako román. Děláme však maximum pro to, aby byly přehledné a srozumitelné. Přejeme si totiž, abyste jim věnovali pár minut a skutečně si je pečlivě pročetli.

Nebereme je totiž jen jako „nutnou formalitu“, ale jako něco, co nám pomůže nastavit pravidla. Abyste přesně věděli, co od nás můžete čekat a co na oplátku my čekáme od Vás.

Až je budete mít přečtené a budete mít ve všem jasno, tak Vás ještě poprosíme, abyste nám to při nákupu potvrdili zaškrtnutím políčka, že s těmito Podmínkami souhlasíte. Díky tomu se stanou součástí našeho smluvního vztahu

KDO JSME

Jmenuji se Jana Panuš a podnikám jako fyzická osoba zapsaná v živnostenském rejstříku. Moje IČO je 07441088, sídlo mám na adrese Bayerova 577/7, Brno – Veveří 602 00.

Provozujeme webové stránky www.wellnessconcept.cz a jsme k zastižení na e-mailu jana@wellnessconcept.cz a telefonním čísle +420 774 552 646.

Abychom však tyto obchodní podmínky nekomplikovali dlouhými definicemi, tak jsme se rozhodli, že my jsme prostě „Wellness Concept“, Vy jste „Zákazník“ a toto jsou „Podmínky“.

K ČEMU PODMÍNKY SLOUŽÍ?

Tyto Podmínky vydávám v souladu s § 1751 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „OZ“). Slouží k tomu, abychom nemuseli pokaždé uzavírat několikastránkovou smlouvu. Díky nim to zvládneme jen objednávkou a potvrzovacím e-mailem, protože zbytek toho, co od sebe můžeme čekat, jsme si vyjasnili už v těchto Podmínkách.

Podmínky upřesňují a doplňují parametry jednotlivého zboží a služeb, které popisuji na Webu tak:

  • abyste ještě před uzavřením smlouvy měli jasno do jaké smlouvy a za jakých podmínek vstupujete, včetně všech informací vyžadovaných právními předpisy,
  • aby se po uzavření smlouvy staly tyto Podmínky její součástí a byly závazné jak pro mě, tak pro Vás.

Veškeré informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, které naleznete na webu www.wellnessconcept.cz.

Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy. Smlouva a Obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek mohu jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.

JAK SI OBJEDNÁM PRODUKT A KDY DOJDE K UZAVŘENÍ SMLOUVY?

Objednávku provedete tak, že si vyberete online kurz, osobní kurz, digitální produkt nebo fyzické zboží, vložíte jej do košíku a vyplníte objednávkový formulář. Před odesláním objednávky si můžete všechny údaje zkontrolovat a upravit. Objednávku odešlete kliknutím na tlačítko „Objednat s povinností platby“.

Po odeslání objednávky obdržíte e-mailem fakturu s údaji k platbě. V některých případech může být také přímo na stránce dostupný QR kód k okamžitému zaplacení. Kupní smlouva je uzavřena okamžikem, kdy je platba připsána na můj bankovní účet. Následně Vám bude produkt nebo služba zpřístupněna či doručena v souladu s popisem konkrétní nabídky.

JAK ZAPLATÍTE?

Platba za produkty a služby probíhá předem, a to jedním z následujících způsobů:

  • Okamžitá platba přes QR kód přímo na stránce po dokončení objednávky. Po úspěšném zaplacení Vám automaticky přijde faktura o zaplacení.
  • Bankovním převodem – na e-mail Vám zašlu fakturu s platebními údaji a QR kódem, který lze naskenovat a zaplatit jednoduše přes bankovní aplikaci.

Platba je splatná do 7 kalendářních dnů od odeslání objednávky, pokud není uvedeno jinak. Produkty a služby budou zpřístupněny nebo odeslány až po připsání platby na bankovní účet.

DODÁNÍ PRODUKTŮ A SLUŽEB

Digitální produkty

Digitální produkty (například e-booky, PDF plánovače nebo checklisty) budou zaslány na Vámi uvedený e-mail po připsání platby na účet. Doručení je obvykle okamžité nebo do několika hodin od zaplacení. Pokud by produkt nedorazil, prosím, zkontrolujte nejprve složku spam/nevyžádaná pošta, případně nás kontaktujte na e-mailu jana@wellnessconcept.cz.

Online kurzy

Po úhradě obdržíte e-mailem informace ke vstupu do online kurzu – buď v podobě odkazu, nebo přístupu do členské sekce. Přístup je poskytnut buď okamžitě po zaplacení, nebo v konkrétním termínu uvedeném u produktu.

Fyzické produkty

Fyzické produkty (např. tištěné deníky) zasíláme na adresu, kterou uvedete v objednávce. Doručení probíhá prostřednictvím přepravní služby (např. Zásilkovna) nebo je možný osobní odběr na recepci Hotelu Fontána, Rozdrojovická 344/45, Brno 635 00.

O termínu a způsobu dodání budete informováni e-mailem. Zboží odesíláme nejpozději do 5 pracovních dnů po přijetí platby, pokud není u produktu uvedeno jinak.

Při osobním odběru prosíme o vyzvednutí ve sjednaném termínu.

Zboží doručujeme v rámci České Republiky.

Osobní kurzy / akce

V případě osobních kurzů platí, že termín je uveden u konkrétní nabídky. Rezervace je platná až po zaplacení kurzu. Pokud se nebudete moci zúčastnit, nabízíme následující možnosti:

  • Zrušení účasti více než 7 dní před konáním kurzu – možnost vrácení celé částky nebo převedení platby na jiný termín.
  • Zrušení účasti 3–6 dní před konáním kurzu – možnost převést platbu na jiný termín nebo na jinou osobu (náhradník).
  • Zrušení účasti méně než 48 hodin před konáním kurzu nebo nedostavení se – částka propadá v plné výši z důvodu organizačních nákladů. Možné je za sebe poslat náhradníka.

Pokud by došlo ke zrušení akce z naší strany, bude Vám nabídnut náhradní termín nebo vrácení celé zaplacené částky.

K ČEMU SE HLAVNĚ ZAVAZUJEME?

To, že mezi sebou uzavíráme kupní smlouvu s sebou nese i nějaké právní závazky. Na naší straně je to hlavnězávazek odevzdat Vám to, co si od nás kupujete a umožnit Vám k tomu nabýt vlastnické právo. Na vaší straněpak hlavní závazek spočívá v povinnosti převzít to, co jste si objednali a v zaplacení kupní ceny. Chcete-li vědětvíc o tom, jak kupní smlouva funguje, dočtete se to v občanském zákoníku. O kupních smlouvách se tam dočtete

od § 2.079.

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Fyzické produkty

Pokud jste spotřebitel, máte právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí fyzického zboží, a to bez udání důvodu. Pro uplatnění tohoto práva nám zašlete oznámení o odstoupení e-mailem na adresu jana@wellnessconcept.cz
Po odstoupení od smlouvy nám prosím zašlete zakoupené zboží zpět nejpozději do 14 dnů od oznámení odstoupení. Náklady na vrácení zboží nesete Vy. Vrácené zboží musí být nepoškozené a nepoužité.

Vrátíme Vám celou kupní cenu včetně nákladů na nejlevnější způsob dopravy, který nabízíme. Peníze vrátíme na účet, který nám uvedete, nejpozději do 14 dnů od převzetí vráceného zboží.

Digitální produkty

U digitálních produktů (například e-booky, PDF materiály) nelze od smlouvy odstoupit, pokud již byl produkt doručen (např. zaslán e-mailem) a Vy jste předem výslovně souhlasili s tím, že doručení začne ještě před uplynutím lhůty pro odstoupení, a zároveň jste byli poučeni, že tím ztrácíte právo na odstoupení od smlouvy.

Tento souhlas zákazník uděluje při dokončení objednávky.

Online kurzy

U online kurzů platí stejná pravidla jako u digitálních produktů – pokud dojde ke zpřístupnění kurzu (například odesláním přihlašovacího odkazu), není možné od smlouvy odstoupit, pokud byl přístup zahájen s Vaším souhlasem před uplynutím 14denní lhůty. Tento souhlas udělujete při nákupu.

Osobní kurzy

U osobních kurzů lze od smlouvy odstoupit podle níže uvedených storno podmínek:

  • Zrušení účasti více než 7 dní před konáním kurzu – možnost vrácení celé částky nebo převedení platby na jiný termín.
  • Zrušení účasti 3–6 dní před konáním kurzu – možnost převést platbu na jiný termín nebo na jinou osobu (náhradník).
  • Zrušení účasti méně než 48 hodin před konáním kurzu nebo nedostavení se – částka propadá v plné výši z důvodu organizačních nákladů. Možné je za sebe poslat náhradníka.

PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ A REKLAMACE

Je samozřejmé, že odpovídáme za to, že zboží, která vám odešleme nebude mít při převzetí vady. To znamená hlavně to, že:

I. zboží má vlastnosti, které jsme si ujednali. Pokud jsme si ohledně vlastností neujednali výslovně nic, pak mají vlastnosti zboží odpovídat našemu popisu prezentovanému na webové stránce,případně tomu, co jste mohli důvodně očekávat s přihlédnutím k druhu zboží o které jde a reklamě,kterou jsme jej propagovali;

II. se zboží hodí k účelu, který jsme pro něj uváděli, anebo k účelu, pro který se takový druh zboží běžně používá;

III. pokud jsme si určili nějaký vzor nebo předlohu, pak jim má zboží svou jakostí odpovídat;

IV. jsme vám zboží dodali v množství, míře nebo hmotnosti, které odpovídá tomu, co jste si objednali.

Objeví-li se vada v průběhu prvních 6 měsíců od převzetí zboží, bereme to tak, že zboží bylo vadné už při převzetí. Jako zákazník máte v takovém případě možnost uplatnit svoje práva z vady v době 24 měsíců odpřevzetí zboží.

Když se objeví vada, můžete předložit reklamaci a vyžadovat:

I. výměnu za nové zboží,

II. opravu zboží,

III. přiměřenou slevu z kupní ceny,

IV. odstoupení od smlouvy.

Existují však některé situace, kdy vám právo z vadného plnění nenáleží. Mezi takové situace zejména patří

pokud:

I. jste o vadě věděli ještě před převzetím zboží;

II. jste vadu zboží sami způsobili;

III. prodáváme věci s vadou za nižší cenu právě kvůli dané vadě;

IV. vada spočívá v běžném opotřebení zboží, které vzniklo při jeho používání;

V. zboží prodáváme za cenu, která zohledňuje, že jde o použité zboží s příslušnou mírou opotřebení;

Reklamace se snažíme vyřizovat co nejrychleji. O tom, jestli reklamaci uznáváme, nebo ne, rozhodneme většinou nejpozději do 5 pracovních dnů. A do 30 dní od toho, co jste reklamaci podali, jsme schopni vyřídit celý její proces.

Pokud využijete své možnosti odstoupit od naší smlouvy, zavazujete se nám poslat zboží zpět nejpozději do 14 dní od vašeho odstoupení. Abychom vše mohli rychle vyřešit.

JAK SPOLU BUDEME KOMUNIKOVAT?

Chceme jít s dobou a zároveň i šetřit planetu, proto čím méně papíru spotřebujeme, tím lépe. Z toho důvodu se s Vámi potřebujeme domluvit, že ke vzájemné komunikaci budeme používat hlavně e-mail. Bude to tak i rychlejší.

CO OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ?

Jsme rádi za Vaši důvěru, kterou nám projevujete i tím, že nám svěřujete své osobní údaje. Proto se k nim chceme chovat zodpovědně a nepouštět je tam, kde to není nezbytně nutné. Vaše osobní údaje potřebujeme za účelem, abychom mohli splnit smlouvu, kterou jsme spolu uzavřeli a případně vyřídit Vaše nároky z vadného plnění. A pak taky se bez nich neobejdeme tam, kde je jejich zpracování nezbytné pro soulad s právními předpisy (zejména těmi daňovými). Právním základem pro naše zpracování je smlouva, kterou jsme mezi sebou uzavřeli. Příjemci osobních údajů mohou být také naši smluvní partneři, kteří nám pomáhají v hladkém vyřízení Vaší objednávky.

Bez Vašich osobních údajů nedokážeme Vaši objednávku vyřídit, takže pokud nám je odmítnete poskytnout, tak z naší spolupráce nic nebude.

U osobních údajů, které jste nám už svěřili máte právo na přístup k nim, na jejich opravu, výmaz,

přenositelnost, můžete nám říct, že trváte na omezení jejich zpracování nebo můžete podat námitku proti jejich zpracování. Pokud byste některé z těchto práv chtěli uplatnit, napište nám e-mail. Zároveň máte právo podat na nás stížnost u dozorového orgánu na ochranu osobních údajů Tím je Úřad pro ochranu osobních údajů. Kontaktní údaje na ně najdete na jejich webovkách: www.uoou.cz.

JAK BUDEME ŘEŠIT SPORY?¨

Pokud vznikne spor z kupní smlouvy, můžete se obrátit na Českou obchodní inspekci (ČOI), která má sídlo na adrese Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2. Její webová stránka je https://adr.coi.cz/cs. K řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím lze také využít evropskou platformu na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr.

Kontaktním místem pro řešení spotřebitelských sporů v rámci EU je Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, které má sídlo na adrese Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, a jeho webová stránka je http://www.evropskyspotrebitel.cz.

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

1. Všechny dohody mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právními předpisy České republiky. Pokud je ve

smlouvě mezinárodní prvek, obě strany se dohodly, že smlouva bude stále podléhat českému právu. To neomezuje práva spotřebitele, která jsou stanovena zákonem.

2. Prodávající není vázán žádnými kodexy chování, jak uvádí § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

3. Veškerá práva k webu prodávajícího, včetně autorských práv k obsahu, jako jsou uspořádání stránek, fotky,

videa, grafika, ochranné známky, logo a další prvky, patří prodávajícímu. Kopírování, úprava nebo jiné využití

těchto prvků bez souhlasu prodávajícího je zakázáno.

4. Prodávající nenese odpovědnost za chyby způsobené zásahy třetích osob do internetového obchodu nebo za

jeho nesprávné použití. Kupující nesmí při používání e-shopu provádět akce, které by mohly ovlivnit jeho

funkčnost, nebo jakýmkoli způsobem neoprávněně zasahovat do softwaru nebo jiných součástí e-shopu.

5. Kupující na sebe bere riziko změny okolností, jak je uvedeno v § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

6. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou archivovány prodávajícím v elektronické podobě, ale nejsou

veřejně přístupné.

7. Prodávající si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit nebo doplňovat. To však neovlivní práva a

povinnosti, které vznikly v době, kdy platila předchozí verze obchodních podmínek.

8. Součástí obchodních podmínek je vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.

ODKDY PLATÍ TYTO PODMÍNKY?

Tyto Podmínky nabývají účinnosti dnem 2.7.2025